Kijk van maandag t/m vrijdag naar onze dagelijkse dag top 5 op onze facebookpagina

Bestellen & Bezorgen 

Bevestiging van je bestelling
Nadat je bestelling is afgerond ontvang je van ons automatisch een email met een bevestiging en je bestelnummer. Geen bevestiging van je order ontvangen? Afhankelijk van de instellingen van je mailaccount kan het soms voorkomen dat de bevestiging in de postbus ongewenste of onbelangrijke mail is binnengekomen. Is dit ook niet het geval, neem dan contact met ons op.

Bezorging & levertijd

Bestel je op werkdagen voor 15.00 uur, dan wordt je bestelling dezelfde dag nog door ons verstuurd. In het weekend geplaatste bestellingen worden op dinsdag verwerkt. Houdt er rekening mee dat PostNL niet bezorgd op maandag en dat levering onverhoopt altijd iets langer kan duren, bijvoorbeeld rond de feestdagen. Zodra je pakket verzonden is, ontvang je van ons een Track & Trace code waarmee je het kunt volgen.

Heb je jouw pakket niet in ontvangst kunnen nemen? Dan zal de postbezorger een kaartje in je brievenbus doen waarop staat waar je pakket heen is en wat te doen.

 

Verzendkosten
Voor verzending binnen Nederland rekenen wij geen verzendkosten bij bestellingen boven de € 50,- voor je bestelling en word je pakket via PostNL, DPD of DHL verzonden binnen 1 werkdag.

Verzendkosten naar het buitenland zijn afhankelijk van de bestemming. Als je deze tijdens het bestellen opgeeft worden de verzendkosten automatisch berekend.

Ophalen in onze winkel in Klundert
Je kunt je bestelling gratis ophalen in onze winkel. Dit kan met de bevestiging die je van ons per mail ontvangt en nadat een van onze medewerkers je heeft geïnformeerd dat je bestelling klaar hangt.

Artikel niet op voorraad
Ondanks onze goede zorg kan het voorkomen dat een door jou besteld artikel niet voorradig is. Wij doen er natuurlijk alles aan om dit te voorkomen, maar mocht het toch gebeuren dan ontvang je van ons tijdig bericht en wordt je betaling vanzelfsprekend teruggestort.

Klachten
Mocht er onverhoopt iets misgaan met je web bestelling of heb je een klacht over een online gekocht artikel, neem dan contact met ons op. Wij nemen je vraag of klacht dan zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met jou graag naar een passende oplossing.